Bine ai venit! | log in
RO US ES

Solista caut trupa/colaborari evenimente

Popescu Denisa
Popescu Denisa
@popescu-denisa
10 ani in urma
9 postari

Buna,

Sunt Denisa, solista, 28 ani si caut o colaborare pe termen lung cu o trupa care sa cante un gen de muzical dintre: pop, dance, R&B, Jazz, si altele ,exclus populara si manele.

Pentru video aveti 2 inregistrari cu mine aici:

Momentan imi mentin vocea intr-un grup coral voluntar - ca sopran., activitate care o fac si din placere.

Am facut cursuri de canto, am avut contact si cu media de curand la TVR2 in decembrie 2013.

Pentru alte detalii va stau la dispozitie la adresa denisa_vilculescu@yahoo.com.

Multumesc!


actualizat de catre @popescu-denisa: 26 Nov 2014 15:41:50
Nicu Sandru
Nicu Sandru
@nicu-sandru
10 ani in urma
22 postari

Buna ! sunt Nicu Sandru, sunt in principal basist, pot canta si la claviaturi si la chitara armonie, folosesc tehnici clasice, sunt profesor de flaut. Telefon : 0723.59.10.10.

Popescu Denisa
Popescu Denisa
@popescu-denisa
10 ani in urma
9 postari

Buna Nicu,

Ma bucur sa aud ca mai sunt si profesori specializati pe muzica pe acest site.

Doresc sa preciezez ca eu la momentul de fata fac parte dintr-un grup coral, unde mai apar cantari la diverse evenimente care mai pot aduce si un aport financiar, altfel deocamdata nu am locuri stabile unde se poate canta si care sa aduca un venit din care sa iti castigi existenta.

Doresc sa te intreb daca iti place sa canti si la voce, in corul din care fac parte avem nevoie de Tenori si Bas.(la barbati).

Multumesc si iti stau la dispozitie pentru alte intrebari. (denisa_vilculescu@yahoo.com)

O zi frumoasa.

Nicu Sandru
Nicu Sandru
@nicu-sandru
10 ani in urma
22 postari