Welcome Guest! | login
RO US ES
lazarovici andrei paul
lazarovici andrei paul
@lazarovici-andrei-paul
14 years ago
2 posts
Va recomand pentru cei care sunt din bucuresti un magazin de muzica www.esound.ro si acolo ma gasiti pe mine puteti veni de luni pana vineri de la orele 10-20 si sambata de la 11-15 va asteptam cu drag \m/
updated by @lazarovici-andrei-paul: 26 Nov 2014 15:48:53
Razvan
Razvan
@razvan
12 years ago
3 posts

Nu va suparati ca va spun, sunt client vechi de-al dvs. dar "antrenati-o" putin pe doamna/domnisoara care este la front desk (stiu ca se ocupa si cu gestiune, etc. mai multe, nu doar receptie clienti) sa fie putin mai maleabila, deschisa si placuta cu clientul. Probabil va socheaza remarca sau o sa credeti ca am fost unul dintre cumparatorii ce au avut o problema si de atunci "li s-a pus pata", insa va asigur ca nu este asa, continui sa cumpar de la dvs. insa cumpar de la dvs. de 2 ani si v-am adus 3 clienti ce la fel, cumpara regulat si toti mi-au spus (fara a le cobi dinainte) ca vanzatoarea este foarte grabita in a-si vinde marfa (lucru de inteles pana la un punct) fara a tine cont de relatia cu clientul sau de calitatea produselor. Eu doar o data am avut o problema cu o chitara si a trebuit sa vb cu dvs. pentru a ma rezolva, fapt pt care va si multumesc, insa dansa era gata sa ma dea afara pt tupeul pe care l-am avut de a veni cu produsul in garantie. Sa nu mai spun ca alta data s-a enervat pe mine pentru ca am vrut sa probez obiectul pe care doream sa-l cumpar. De asemenea, unui prieten de-al meu i-a reprosat ca sta prea mult sa se hotarasca si ca fie ii zice odata ce vrea, fie sa revina. Si alte alte situatii, am fost chiar si "certat" pentru ca am vrut sa cumpar iar dansa nu avea in depozit (de parca eu puteam stii). Nu vreau sa va fac reclama negativa, vreau insa a va atrage atentia ca va pierdeti clienti majori si nu ma refer la mine si la prietenii mei care, raportati la vanzarile dvs. nu facem nici 0.0000001%. Insa daca va considerati macar cu o treapta peste un simplu depozit de desfacere si vreti sa va creati o imagine solida a unui magazin de prestigiu in domeniul echipamentelor si al instalatiilor audio, nu zic sa slugariti la client pe baza zicalei "clientul nostru stapanul nostru", insa o atitudine mai placuta, agreabila si mai rasplatitoare din priviri ajuta mult. Eu unul desi nu am renuntat la esound, marfa care a costat mai mult decat mediu am ales sa o cumpar de la mcmusic.ro si guitarshop.ro unde oamenii te-ar bibili si 5 ore, sau te-ar lasa in magazin sa incerci orice, daca vad ca te intereseaza a cumpara. Un astfel de mediu m-a facut sa departajez locul in care imi cheltui banii caci imi place sa stiu ca am oameni "omenosi" cu care pot lucra si nu cu nerabdatori de a-si scoate profit, intampinandu-te de la usa cu mainile-n sold tipand "DAR CE S-A INTAMPLAT" in momentul in care m-a vazut de afara intrand cu produsul in cutie. Imi pare rau, dar v-am spus-o pt binele dvs. eu nu am de castigat ceva anume, magazine sunt multe.

lucia vasile
lucia vasile
@lucia-vasile
12 years ago
1 posts

Ne cerem scuze daca vreunul din colegii nostri nu au fost suficient de amabili sau daca ati fost jignit in vreun fel in magazinul nostru.

Va asiguram ca vom incerca sa remediem toate aceste aspecte neplacute pe care le-ati sesizat si sper ca urmatoarea Dvs vizita in magazinul nostru sa fie mult mai placuta .

Va multumim pentru intelegere si pentru faptul ca, in pofida celor povestite , ati continuat sa cumparati de la noi

O zi cat mai buna

Jerry Liviu Schwarz
Jerry Liviu Schwarz
@jerry-liviu-schwarz
11 years ago
3 posts

As vrea sa-mi reconditionez doua chitari acustice. Este posibil la dvs?

Muzicieni si Trupe
Locatie actuala
București, România
About Muzicieni si Trupe
Location
Bucuresti, Romania    
tip membru
Suport
instrument
voce
gen muzical abordat
Toate genurile
ofera
Participare la eveniment
Recently Rated:
stats